
Velikih uspjeh (epidemioloških) koncerata Muzičke akademije
Obilježena je 250. godišnjica rođenja Ludwiga van Beethovena, najavljena 50. godišnjica smrti Igora Stravinskog te proslavljeno 20 godina nastavnog i umjetničkog rada dirigentice Jasenke Ostojić na Muzičkoj akademiji
300 za Beethovena i Stravinskog naslov je koncerta koji je u suradnji Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog i Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu održan 7. studenoga 2020. u okviru ciklusa Lisinski subotom. Jedan je to u nizu velikih projekata koje Muzička akademija već godinama realizira u okviru ove suradnje.
Uspjeh je time veći što se projekt uspio realizirati usprkos sve težoj epidemiološkoj situaciji u Hrvatskoj i drugi je koncert po redu po otvorenju dvorane nakon adaptacije od potresa koji je 22. ožujka pogodio Zagreb. Unatoč otežanim uvjetima izvedbe (svi pod maskama), odaziv publike je bio iznenađujuće veliki.
Koncertom je obilježena 250. godišnjica rođenja Ludwiga van Beethovena, najavljena 50. godišnjica smrti Igora Stravinskog te proslavljeno 20 godina nastavnog i umjetničkog rada dirigentice Jasenke Ostojić na Muzičkoj akademiji, koja je i ravnala koncertom.

Jasenka Ostojić jedna je od malobrojnih žena dirigentica na hrvatskoj i inozemnoj glazbenoj sceni koja svojim predanim radom i ustrajnošću ruši stereotipe i pokazuje kako dirigentska palica nije i ne smije biti rezervirana samo za muške kolege.
Izvedbom pomno odabranih klasika Beethovenova opusa -Uvertire Egmont, Drugoga koncerta za klavir i orkestar u B-duru op. 19 – te baletne suite Žar-ptica Igora Stravinskog, zagrebačkoj publici predstavili su se, pod njezinom dirigentskom palicom,Simfonijski orkestar Muzičke akademije te mladi perspektivni pijanist Arsen Dalibaltayan, student 2 g. klavira, u klasi prof. art. Rubena Dalibaltayana.
Arsen Dalibaltayan višestruko je nagrađivan mladi pijanist koji za sobom već sada ima niz uspješnih nastupa u Hrvatskoj i inozemstvu.
Na upit kako vidi Beethovenov opus u kontekstu epidemiološke situacije u svijetu, Dalibaltayan ističe kako ih upravo “uzvišenost i optimizam” koje osjeća u njegovim djelima čine “prikladnima u trenucima neizvjesnosti koju donosi budućnost”.
Vizualni identitet projekta nastao je u okviru dugogodišnje suradnje Muzičke akademije sa Studijem dizajna na Arhitektonskom fakultetu. Autorice plakata su studentice Bruna Čičin-Šain, Lana Banek i Andrea Bielen pod mentorstvom doc. Romane Kajp.

Dan kasnije, u nedjelju 8.11. Simfonijski orkestar Muzičke akademije gostovao je u Varaždinu, gdje je na koncertu pod nazivom Beethoven forever, u Hrvatskome narodnom Kazalištu Varaždin izveo ponovno Uvertiru Egmont i Drugi koncert za klavir i orkestar u B-duru op. 19, ovaj put pod ravnanjem mladog Stjepana Vugera. Kao solist na klaviru predstavio se Karlo Wolf, student 4.g. klavira pod mentorstvom prof. art. Đure Tikvice.