AktualnoNovostiObrazovanjeReportažeStudentiZnanost

Zagrebački ERF zavijen u crveno!

Javnozdravstvena kampanja „Dan Crvenih haljina“ pokrenuta je kako bi se podigla svijest o moždanom udaru kod žena. Zaposlenice i studentice Edukacijko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagreb i ove su se godine priključile akciji

I ove smo godine obilježili Dan crvenih haljina na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te se tako pridružili podizanju svjesnosti o moždanom udaru kod žena. Zaposlenice i studentice ERF-a obukle su crveno kao znak pružanja podrške ženama koje su doživjele moždani udar i kao znak poticanja svih ostalih da brinu o svom zdravlju.

Zagrebački ERF zavijen u crveno!

Afazija se kao posljedica moždanog udara javlja učestalije kod žena i u težem obliku. Pokazalo se da žene cijeli rehabilitacijski proces doživljavaju puno stresnijim od muškaraca, teže im se reintegrirati u društvo, proživljavaju različite negativne osjećaje kao žalost, osamljenost i beskorisnost.

O svim tim poteškoćama hrabro su nam progovorile naše gošće Mirjana i Vedrana, hrabre Crvene.

Zagrebački ERF zavijen u crveno!

U organizaciji Dana crvenih haljina na ERF-u sudjelovao je Kabinet za komunikacijske poremećaje odraslih Nastavno-kliničkog centra ERF-a, voditeljice Udruge studenata logopedije Logomotiva unutar koje djeluje i Sekcija za afaziju.

Zagrebački ERF zavijen u crveno!

Za Universitas portal napisale: Ana Došen, asistentica i prof. dr. sc. Tatjana Prizl Jakovac


Pravila privatnostiJavnozdravstvena kampanja „Dan Crvenih haljina“ pokrenuta je kako bi se podigla svijest o moždanom udaru kod žena. Moždani udar u žena nedovoljno je prepoznat, nedovoljno istražen i nedovoljno liječen.

Prva kampanja „Dan crvenih haljina“, #nosicrveno, odnosno, „Go Red for Women“ pokrenuta je u Americi, a danas je to međunarodna kampanja posvećena prevenciji, dijagnostici i kontroli kardiovaskularnih bolesti, što uključuje bolesti krvnih žila, srca i mozga kod žena. Američko kardiološko društvo pokrenulo je kampanju 2004. godine u SAD-u, a Svjetska kardiološka federacija kampanju je proširila na globalnu razinu. Danas više od 50 zemalja diljem svijeta provodi nacionalne kampanje „Go Red for Women“ #nosicrveno, podižući svijest i osiguravajući sredstva za borbu protiv srčanih bolesti i moždanog udara, kroz organizaciju stručnih skupova, obrazovno-promotivnih kampanja, modnih revija, zdravstvenih pregleda, sportskih događaja.

Simbol je kampanje crvena haljina – haljina kao univerzalna slika žene i crvena kao boja zdravlja, života i živosti, ali i upozorenja.

Zagrebački ERF zavijen u crveno!

 

 

Povezani članci

Back to top button