AktualnoekologijaMeđunarodna suradnjaNovostiPoljoprivredaStudentiZnanost

Studenti agronomije osmišljavanju promociju agroturističkih gospodarstava

Projekt Tradicionalno je IN je projekt koji je prvi put proveden 2020. godine. Cilj mu je istaknuti i popularizirati vrijednosti i običaje našeg ruralnog prostora kroz promociju agroturističkih gospodarstava koja svoju ponudu zasnivaju na tradiciji kraja u kojem se nalaze

U projektu Hrvatskog agroekonomskog društva (HAED), financiranog od strane Grada Zagreba  u sklopu Javnog natječaja za dodjelu potpore za programe/projekte udruga, studenti već drugu godinu zaredom rade na osmišljavanju promocija agroturističkih gospodarstava.

Projekt Tradicionalno je IN je projekt koji je prvi put proveden 2020. godine. Cilj mu je istaknuti i popularizirati vrijednosti i običaje našeg ruralnog prostora kroz promociju agroturističkih gospodarstava koja svoju ponudu zasnivaju na tradiciji kraja u kojem se nalaze. U provedbu projekta su aktivno uključeni mladi/studenti koji izrađuju prijedlog promocije odabranih agroturističkih gospodarstava.

Do sada je u projekt bilo uključeno 13  studenata, koji su zajedno sa svojim mentorima, članovima Hrvatskog agroekonomskog društva sudjelovali u provedbi projektnih aktivnosti za ukupno 5 agroturističkih gospodarstava:

OPG Tomurad (Popovec)

OPG Mario Romulić – Čudesna šuma (Bilje)

Seoski turizam Rakić (Čabraji)

Turopoljski grunt obitelji Dianežević (Velika Gorica)

Hostel Baške Oštarije (Baške Oštarije)

Studenti agronomije osmišljavanju promociju agroturističkih gospodarstava

Studenti i mentori dolaze s tri visoko obrazovne institucije koje školuju agrarne ekonomiste:

Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet

Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Visoko gospodarsko učilište u Križevcima

U sklopu projekta Tradicionalno je IN studenti istražuju gastronomsku baštinu i običaje kraja u kojem se nalaze odabrana agroturistička gospodarstva te izrađuju promotivne strategije tih gospodarstava uvažavajući obilježja kraja. Cilj je javnosti, a posebice mlađoj populaciji približiti ruralne tradicijske vrijednosti kroz kanale komunikacije koji su bliski toj generaciji.

Izrađene strategije studenti prezentiraju na završnom skupu, koji se već dvije godine održavao u prosincu. Iz HAED-a najavljuju da će se projekt nastaviti, što čini priliku za kreiranje novih promotivnih strategija za druga agroturistička gospodarstva, ali i za aktivno uključivanje novih studenata u zajednici.

Studentske aktivnosti projekta Tradicionalno je IN doprinose popularizaciji gastronomskih specijaliteta, običaja i tradicije ruralnog kraja. Osim toga, ovakav koncept povećana svijest zajednice, posebice mladih o važnosti očuvanja tradicijskih vrijednosti i običaja.

Više o projektu Tradicionalno je IN možete pročitati na stranicama HAED-a.

Povezani članci

Back to top button