
Sastanak prodekana za nastavu, studente i kvalitetu, i predstavnika povjerenstava za upravljanje kvalitetom sastavnica Sveučilišta u Zagrebu
Rasprava sudionika pokazala je visok stupanj konsenzusa o tome da je vrjednovanje studijskih programa u svim dimenzijama: od pokretanja novih studija do praćenja izvedbe postojećih studija i njihovih periodičnih izmjena, iznimno složen i odgovoran proces
Odbor za upravljanje kvalitetom, u suradnji s Uredom za upravljanje kvalitetom Sveučilišta u Zagrebu, organizirao je sastanak prodekana za nastavu, studente i kvalitetu, i predstavnika povjerenstava za upravljanje kvalitetom sastavnica na temu Postupak vrjednovanja izmjena i dopuna studijskoga programa.
Program sastanka realiziran je u tri dijela.
U prvome dijelu programa prof. dr. sc. Ivana Franić, redovita profesorica Filozofskog fakulteta, predsjednica Odbora za upravljanje kvalitetom, predstavila je brošuru Osnovni pojmovi i objašnjenja postupka vrjednovanja studijskih programa uz čl. 18., 19. i 20. Pravilnika o postupku vrjednovanja studijskih programa sveučilišnih preddiplomskih, diplomskih, integriranih preddiplomskih i diplomskih te stručnih studija Sveučilišta u Zagrebu.
Središnji dio programa bio je posvećen postupku vrjednovanja izmjena i dopuna studijskih programa, a moderirali su ga i dodatno pojasnili profesori, članovi Odbora za upravljanje kvalitetom: prof. dr. sc. Aleksandra Čižmešija, redovita profesorica Prirodoslovno-matematičkoga fakulteta, i prof. dr. sc. Goran Đukić, redoviti profesor Fakulteta strojarstva i brodogradnje i zamjenik predsjednice Odbora za upravljanje kvalitetom.
U trećem, završnom dijelu programa uslijedila je razmjena iskustava, primjera dobre prakse te nedoumica u postupku vrjednovanja studijskih programa.
Apostrofirajući značajnu ulogu Sveučilišta u tome postupku rasprava sudionika pokazala je visok stupanj konsenzusa o tome da je vrjednovanje studijskih programa u svim dimenzijama: od pokretanja novih studija do praćenja izvedbe postojećih studija i njihovih periodičnih izmjena, iznimno složen i odgovoran proces.
On polazi od poštovanja i razvijanja standarda akademskih disciplina i standarda istraživanja unutar svih znanstvenih područja te umjetničkoga područja u okviru Sveučilišta u Zagrebu i njegovih sastavnica, kao i od potrebe postizanja visokih standarda akademskoga poučavanja. Rasprava je potvrdila i potrebu daljnjega razvoja i unaprjeđenja cjelovita sustava upravljanja kvalitetom ustrojena pri Sveučilištu i njegovim sastavnicama, osobito u području razvijanja studijskih programa, što je bitna dimenzija njegove autonomije.
Odaziv predstavnika svih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu potvrdio je zainteresiranost, želju i potrebu za aktivnom suradnjom i razmjenom informacija u području osiguravanja kvalitete na Sveučilištu s Odborom i Uredom za upravljanje kvalitetom, s ciljem boljeg povezivanja, umrežavanja i poticanja kulture kvalitete.