
Radionice za mlade poljoprivrednike i studente
AGRITECH radionica održana je u Velikoj vijećnici Agronomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, s ciljem prezentacije primjera dobrih praksi i razmjena informacija o mogućnostima transformacije poljoprivrede kroz primjenu znanja i naprednih tehnologija
Hrvatska poljoprivredna komora u suradnji s Uredom europskog zastupnika Karla Resslera te Sveučilištem u Zagrebu Agronomskim fakultetom organizirala je AGRITECH radionicu za mlade poljoprivrednike i studente.
Radionica je održana u Velikoj vijećnici Agronomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu s ciljem prezentacije primjera dobrih praksi i razmjena informacija o mogućnostima transformacije poljoprivrede kroz primjenu znanja i naprednih tehnologija.
Pozdravnu riječ uputili su dekan Ivica Kisić, predsjednik Hrvatske poljoprivredne komore Mladen Jakopović i državni tajnik Tugomir Majdak.
Radionica je započela prezentacijom Ivana Andabaka, CEO Recommende loT koji je istaknuo važnost digitalnog marketinga u poljoprivrednoj industriji i Lucije Boras koje je ispred Rearm, objasnila pojam „Internet of things“ i primjenu pojma u poljoprivredi.
Nakon prezentacije uslijedila je panel rasprava: Mogućnosti transformacije poljoprivrede kroz primjenu znanja i naprednih tehnologija čiji su panelisti bili:
- Karlo Ressler, hrvatski zastupnik u Europskom parlamentu
- Jan Marinac, član upravnog odbora HPK, predsjednik Udruge mladih poljoprivrednika, CEO Agrodox
- Josip Ivković, CEO Rearm
Po završetku panela organiziran je obilazak trgovine domaćih lokalnih proizvoda Zemlja Izazova iz Ivanić-Grada i tvrtke za proizvodnju povrća VEGGIE d.o.o. iz Križa te demonstracija agritech primjera na poljoprivrednom gospodarstvu.
Jedan od zaključaka radionice je kako je upotreba digitalnih tehnologija i umjetne inteligencije u poljoprivredi od izuzetne važnosti za razvoj sektora te nastavak i unaprjeđenje održive proizvodnje visoko kvalitetne i dostupne hrane. Osim toga, istaknuto je kako je potrebno poticati poljoprivrednike, osobite mlade poljoprivrednike, da kroz različite programe EU što više koriste nove tehnologije, ali i digitalni marketing kao jedan od važnih alata za razvoj sektora poljoprivrede i rast poslovanja poljoprivrednih gospodarstava i tvrtki.