AktualnoNovostiObrazovanjeStudentiZnanost

Priča o medijima jučer, danas i sutra

Tijekom konferencije "Media Forward" obrađene su brojne aktualne teme iz svijeta medija i komunikacija; od snage medijskog brendiranja u digitalnom dobu, razvoja storytellinga i podcasta, do izazova brendiranja javnih osoba

U organizaciji Hrvatske studentske asocijacije (HSA) povodom 30. obljetnice Manager Magazinea, održana je prva konferencija Media Forward u zgradi Sveučilišta u Zagrebu. Kroz cjelodnevni program, konferenciju je posjetilo oko 150 do 200 sudionika; studenata, mladih profesionalaca, alumnija Managera i stručnjaka iz medijske industrije.

Priča o medijima jučer, danas i sutra

Tijekom konferencije obrađene su brojne aktualne teme iz svijeta medija i komunikacija; od snage medijskog brendiranja u digitalnom dobu, razvoja storytellinga i podcasta, do izazova brendiranja javnih osoba.

Kroz niz panela i predavanja, različiti govornici iz medijske, poslovne i akademske zajednice, uključujući alumnije Manager Magazinea, članove podcasta 3soma te brojne komunikacijske stručnjake i poduzetnike, podijelili su svoja iskustva i uvide o razvoju i budućnosti medija.

Konferencija je imala i svečani trenutak promocije i predstavljanja posebnog izdanja Manager Magazinea – najstarijeg studentskog poslovnog lista u Hrvatskoj koji na moderan način slavi tri desetljeća postojanja, uz premijeru novog loga inspiriranog originalnim dizajnom iz prvog broja 1995. godine.

Osim edukativnog sadržaja i mnogobrojnih vrijednih nagrada, sudionici su uživali u jedinstvenoj izložbi u suradnji s Pixsellom, gdje su povijesne fotografije iz hrvatske i svjetske povijesti bile povezane s izdanjima Managera iz iste godine.

Glavni partneri i sponzori konferencije bili su RIT Croatia, 404 Agency, kao i brojni drugi koji su prepoznali važnost dijaloga o budućnosti medija.

Priča o medijima jučer, danas i sutra

Media Forward je postavio čvrste temelje za buduće izdanje konferencije, potvrđujući važnost razumijevanja transformacije medijskog svijeta i važnosti povezivanja različitih generacija kroz nove perspektive. Planovi za Media Forward 2026 već su u tijeku.

Povezani članci

Back to top button