
Mladi Splićanin i Kotoranin organizirali konferenciju koju je pratilo 1200 mladih!
Sve veća svijest zajednice i struke o potrebi konstantnog razvoja turizma i njegovih oblika omogućila je nove i zanimljive turističke smjerove. Odličan je primjer novi studij Hotelijerstva i gastronomije Sveučilišta u Splitu
Tomislav Milošević, student Ekonomskog fakulteta u Splitu i međunarodni tajnik Hrvatskog studentskog zbora i Amar Rastoder, predstavnik studenata Fakulteta za turizam i hotelijerstvo iz Kotora napravili su odličnu stvar: u Splitu su organizirali “Split the Week konferenciju.
Studenti su pratili predavanja putem live streama na web-stranici, s dijelom predavača u dvorani, a drugim dijelom uključenih putem uživo prijenosa preko kamere.

Jedan od glavnih ciljeva konferencije jest stjecanje novih znanja i međusobno povezivanje budućih lidera, a pratilo ju je više od 1200 sudionika.
– Upoznali smo se upravo na “Future Tourism Conference” u Budvi gdje sam ja bio predstavnik studenata Ekonomskog fakulteta i surađivao s Amarom vezano uz dolazak studenata s EFST-a. Razgovarali smo o dodatnim mogućnostima za poboljšanje edukacije mladih i suradnje studenata s naših fakulteta. Nakon nekoliko mjeseci se rodila ideja “Split the week konferencije” kao projekta kojim ćemo ojačati suradnju i stvoriti nove prilike za mlade iz različitih zemalja – kazao nam je Tomislav.
– Kako bismo ostvarili početnu ideju odlučili smo pružiti zanimljive teme koje su aktualne s trendovima u svijetu, ali i predavače koji su svojim radom i znanjem ostvarili zavidne rezultate – dodao je Amar.
Zanimljive teme
Rezultat su bile tri teme s ukupno šest predavača. Teme su bile “Utjecaj influencera na razvoj turističke destinacije” s gostima Irinom Tomić, direktoricom marketinga i prodaje “Blue Bay Kotor” te Hanom Hadžiavdagić Tabaković, influencericom i vlasnicom marketinške agencije “Opet najljepša”, zatim druga tema pod imenom “Motivacija kao ključ uspjeha” s gostima Katarinom Dropulić, vlasnicom agencije “Profress Media” i Smiljanom Morijem, motivacijskim govornikom te osnivačem i izvršnim direktorom “BIG U Academy” i treća tema “Budućnost poslovnih događaja” gdje su organizatori ugostili Rob Davidsona, generalnog direktora “MICE Knowledge” i Ozrena Kovačevića, menadžera “Le Meridien Lava”.
– Predavače smo kontaktirali mjesecima prije s obzirom na to da se ipak radi o eminentnim stručnjacima koji ne odmaraju ni u vrijeme korone, te su nam se svi s velikim oduševljenjem odazvali pozivu. To nam je pokazalo kako su osobe iznimno uspješne uvijek spremne pomoći mladim ljudima, posebice studentima, da postanu i sami stručnjaci u svom području – zaključili su suorganizatori dodavši kako su nakon završetka događaja dobili velik broj čestitki od profesora, studenata, struke, ali i nepoznatih osoba iz različitih država.
Utjecaj influencera
Komentirajući izlaganje Hane Hadžiavdagić Tabaković, kazali su kako su influenceri odavno prestali biti osobe koje svojim fizičkim izgledom ili određenim hobijem privlače pozornost javnosti.

– Danas su to većinom uspješni, obrazovani i odgovorni ljudi koji su svojim marljivim radom i smionim načinom komunikacije s publikom postali nositelji trendova u društvu. Kada je riječ o turizmu i marketingu, njihov utjecaj nemjerljivo raste svake godine, a kao rezultat toga postaju ozbiljni promotori destinacija, hotela i aktivnosti – tvrde naši sugovornici navodeći benefite njihova korištenja u promotivne svrhe turističkih aktivnosti.
A na čemu bi se trebalo pojačano raditi kako bi izvukli maksimum iz turizma?
– Važno je razvijati predsezonu i posezonu u Hrvatskoj, pa tako i Crnoj Gori. Upravo kongresni turizam može imati veliku ulogu u tome. Nadamo se kako će se svijest kod ljudi sada barem malo promijeniti, te ćemo prestati shvaćati turizam olako. Upravo nova energija i snaga koju sa sobom nose mladi ljudi jedino može odvesti turizam obje države na veću razinu. Srećom, sve veća svijest zajednice i struke o potrebi konstantnog razvoja turizma i njegovih oblika, omogućila je nove i zanimljive turističke smjerove. Kao odličan primjer zasigurno je i studij Hotelijerstva i gastronomije koji će pružiti svojim studentima novo i specijalizirano znanje i iskustvo – složili su se.
Organizatorima čestitamo na velikom uspjehu, tim više što kažu da već sada punom parom rade na sljedećem izdanju “Split the Week konferencije”.


