
Osim pobjedničkog tima, svoje ideje predstavilo je još pet timova iz Hrvatske i četiri tima iz Srbije – tim „Aureolus“ s Ekonomskog fakulteta i FER-a Sveučilišta u Zagrebu, tim „L’Oréal Fishes“ s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, timovi „L’Oréal Revolution“, Simple workers“ i „L’Oréal team“ s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te timovi „Rouge Wave“, „Lost in Paris“, „L’Original“ i „CreativeWhisperers“ s Fakulteta organizacionih nauka Sveučilišta u Beogradu.
  
 Pobjednički tim sa svjetskog finala u lipnju 2021. godine  osvojit će glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award te u najvećem svjetskom startup kampusu – Station F – u Parizu razvijati svoju ideju i projekt. Uz to, na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote, kako bi im pružili smjernice i podršku pri realizaciji projekta.
 
Podsjetimo, prošlogodišnje izdanje Brandstorma okupilo je gotovo 50,000 sudionika iz 65 zemalja svijeta, a čak 99,5% sudionika izjavilo je da bi svima preporučili sudjelovanje na ovom natjecanju. U posljednjih nekoliko godina, Brandstorm je od marketinškog natjecanja prerastao u svojevrstan izazov u okviru tehnološke industrije, što ujedno odražava i ambiciju L’Oréala da postane „BeautyTech“ kompanija.
Više o Brandstormu natjecanju pročitajte OVDJE.
 



